Kontakt oss
Vil du vite mer om hvordan du kan gjøre din kommunikasjon mer kostnadseffektiv og bærekraftig – og møte kundens krav? Kontakt oss så forteller vi deg mer.
I en verden i rask endring stiller kundene høyere krav. Tilpass kundekommunikasjonen i de rette kanalene – på en kostnads- og ressurseffektiv måte.
Energisektoren mottar all slags informasjon fra kunder, myndigheter og andre bedrifter. Med løsninger og støtte for å samle og distribuere all kommunikasjon på ett og samme sted hjelper vi med å spare tid og ressurser og effektivisere arbeidet tverrfunksjonelt. Det er lenge siden kunder og andre parter i energibransjen nøyde seg med en månedlig kontakt med leverandøren – nå forventes det effektiv og personlig kommunikasjon.
Vår elektroniske dokumentutveksling (EDI), gir deg tilgang til handelspartnere via vår leverandørportal eller Peppol-nettverk. Strømlinjeform dine forretningsprosesser ved direkte integrasjon mellom Altinn og saksbehandlingssystemet eller andre mottakere for økt effektivitet.
Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.
I denne guiden presenterer vi utfordringer bransjen står overfor, og løsninger for å øke kundelojaliteten, arbeide mer effektivt og digitalisere for en bærekraftig agenda innenfra og ut.
Tilgang til informasjon er alt, og viktigheten av å forstå kundens reise er mer avgjørende enn noen gang. Så hva gjør du når kundenes krav endres, samtidig som ledelsen forventer reduserte kostnader? Vet du hvordan du går videre? Sammen med oss starter du på en reise som gagner alle involverte parter.
Vil du vite mer om hvordan du kan gjøre din kommunikasjon mer kostnadseffektiv og bærekraftig – og møte kundens krav? Kontakt oss så forteller vi deg mer.