Kontakt oss
Vil du vite mer om hvordan du kan gjøre din kommunikasjon mer kostnadseffektiv og bærekraftig – og møte kundens krav? Kontakt oss så forteller vi deg mer.
Lojale kunder krever lydhøre leverandører. Våre fleksible løsninger bidrar til å redusere kundefrafallet i energibransjen.
For å opprettholde kundens lojalitet på lang sikt er det avgjørende å forstå kundens reise. Vi gir prosessene dine ny energi, samtidig som vi hjelper med å unngå unødvendig ressursbruk og tapte kunder.
Hele 81 prosent av alle svensker ønsker å kunne velge hvilken kanal de vil motta kommunikasjon i. Det gjør kundetilpasset digital kommunikasjon til et must for moderne energiselskaper som ønsker flere lojale kunder. Vi tilbyr derfor forbrukerdrevet og digital kommunikasjon, der kontakten styres av kundens egne vilkår.
Møt kundenes behov ved å la dem velge når og hvordan de vil betale og kommunisere. Med økt engasjement øker lojaliteten. Redusert ledetid for betalinger gjør dessuten at dere får betalt raskere.
Få tilgang til vår omnikanal, som inkluderer alle nordiske eFaktura- og direkte debet-formater, digitale postkasser, bankbetalinger og digitale lommebøker. Ved å integrere med vår plattform trenger du kun én integrasjon til Strålfors, og vi tar oss av resten.
Trenger du å sende informasjon til kundene eller forretningspartnerne dine på en sikker måte? La oss håndtere det. Vår omnikanal-løsning sikrer at personlig informasjon når riktig mottaker gjennom deres foretrukne kanal.
I denne guiden presenterer vi utfordringer bransjen står overfor, og løsninger for å øke kundelojaliteten, arbeide mer effektivt og digitalisere for en bærekraftig agenda innenfra og ut.
Kundekommunikasjon er en av de viktigste og kritiske faktorene for å beholde kunder og skape lojalitet. I urolige tider er dette en av de største utfordringene for aktørene i energibransjen. Energi- og strømforsyning er et av de heteste temaene i dagens samfunn. Men bryr kundene seg om hvem som leverer strømmen? Er prisen den eneste faktoren som avgjør hvilken leverandør man velger?
Vil du vite mer om hvordan du kan gjøre din kommunikasjon mer kostnadseffektiv og bærekraftig – og møte kundens krav? Kontakt oss så forteller vi deg mer.